Informaţia cu privire la direcţiile principale strategice ale băncii

Scopul strategic al băncii – consolidarea şi fortificarea poziţiilor pe piaţă, asigurând potenţial înalt de competitivitate şi rentabilitate durabilă.

– Orientare spre client
Banca va implementa o ideologie nouă de lucru cu clientul, axată pe combinarea tehnologiilor standard şi abordarea individuală a fiecăruia. Sarcina principală este de a asigura corespunderea produselor oferite cu cerinţele clientului. În acest sens se impune lărgirea spectrului de servicii oferite prin implementarea produselor şi serviciilor noi inovaţionale şi perfecţionarea celor existente. Loialitatea grupurilor de clientelă va fi obţinută prin implementarea metodelor eficiente de lucru cu clienţii şi creşterea calităţii deservirii acestora.

– Focusarea pe canale de distribuţie
Banca urmează să optimizeze reţeaua de subdiviziuni teritoriale a băncii ţinând cont de factorii social-economici. În scopul asigurării lărgirii ariei de distribuţie a serviciilor băncii vor fi utilizate canale alternative (bancomate, chioşcuri multimedia, terminale de plăţi bancare şi schimb valutar, reţeaua Internet s.a.)

– Dezvoltarea tehnologiilor informaţionale
Fără crearea unei bănci înalt tehnologizate nu este posibilă asigurarea nivelului corespunzător al calităţii produselor şi serviciilor, vitezei de deservire, efectuării tranzacţiilor complexe. Banca va continua implementarea noilor tehnologii şi în scopul optimizării costurilor din contul automatizării proceselor din cadrul băncii.

– Dezvoltarea interna a băncii
Pentru asigurarea activităţii eficiente a băncii este necesară optimizarea infrastructuri interne existente. Se impune crearea unui sistem de dirijare cu bancă fiabil, adecvat şi flexibil faţă de schimbările mediului, bazat pe pârghii de gestiune economică eficientă şi cadru optim de distribuire a împuternicirilor. Acest fapt necesită aplicarea unei noi abordări faţă de structura organizatorică a băncii şi sistemului de conducere, sau un reengineering a domeniilor funcţionale cu scopul asigurării unei logistici interne optime, inclusiv creşterea independenţei filialelor şi perfecţionarea procesului de luare a deciziilor.

– Dezvoltarea relaţiilor cu publicul
Creşterea bazei de clientelă şi poziţionarea băncii pe anumite segmente de piaţă presupune crearea unei imagini şi asigurarea unui nivel înalt de popularitate şi încredere prin lărgirea relaţiilor cu publicul.

– Gestionarea riscurilor
În condiţiile de dezvoltare şi lărgire a portofoliilor de produse şi servicii a băncii, se impune implementarea unui sistem integru de gestionare a riscurilor.

– Gestionarea resurselor umane
Criteriul fundamental al dezvoltării băncii va deveni aprecierea resurselor umane şi intelectuale de pe poziţia creării de plus valoare. În acest sens banca va asigura menţinerea şi creşterea resurselor umane calificate, loiale şi motivate. Banca va acorda atenţie sporită dezvoltării potenţialului intelectual în corespundere cu cerinţele dezvoltării ştiinţifico - tehnice moderne, prin asigurarea condiţiilor de perfecţionare şi calificare, motivaţia şi creşterea profesională fiind utilizate ca instrumente de stimulare.