Reclamaţii

Stimati clienti,

Întrebarile, sugestiile sau reclamatiile catre Banca de Economii pot fi expediate atât pe suport de hârtie în adresa conducerii bancii sau nemijlocit directorului filialei la care Va deserviti, cât si în forma electronica – pe adresa bem@bem.md sau prin intermediul site-ului www.bem.md, rubrica „Întrebari frecvente”. Totodata în fiecare agenţie a bancii se afla Condica de sugestii si reclamatii, unde Dvs. Va puteti exprima opinia.

Toate sugestiile, reclamatiile parvenite în adresa banсii se înregistreaza si se expediaza raspuns clientului în termen de 15 – 30 de zile (conform art. 8 al Legii cu privire la petitionare), în dependenta de complexitatea problemei.  

Raspunsul la petitie este semnat de conducerea bancii sau de directorul filialei în adresa careia a parvenit reclamatia.

Nu se solutioneaza petitiile:

-   al caror mesaj nu este clar;

-   expediate repetat si nu contin alte detalii decât cele expuse în prima petitie.

Examinarea plângerilor si propunerilor

Pentru reclamatii si plângeri Va puteti adresa la:

Sectia secretariat si protocol, tel. 373 22/ 218-007 sau pe adresa de email: angela.osoianu@bem.md